معاون اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به اینکه شرایط تولید باید تسهیل شود، گفت: تولیدکننده نباید درگیر ساز و کار‌های دست و پاگیر باشد. 

نشست بررسی و حل و فصل مشکلات واحد‌های تولید صنایع غذایی استان کرمان با مدیران دستگاه‌های مربوطه سه‌شنبه ۱۶ مرداد ماه با حضور امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان برگزار شد. 

در این نشست تعدادی از مدیران واحد‌های تولیدی صنایع غذایی فعال در استان کرمان، مسائل و مشکلات خود در حوزه استاندارد و سازمان غذا و دارو را بیان کردند و تصمیمات لازم برای حل این مسائل اخذ شد. 

امیر حسن‌زاده، معاون اقتصادی استاندار کرمان در این نشست تاکید کرد: استان کرمان را باید کرمانی‌ها بسازند و  مدیران و تولیدکنندگان باید تمام تلاششان را به کار گیرند تا با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های بیشمار موجود، زمینه پیشرفت همه جانبه استان را فراهم کنند. 

وی بیان کرد: در حوزه صنایع غذایی، استان کرمان ظرفیت‌های فراوانی دارد و با توجه به واحد‌های ممتاز غذایی که وجود دارد، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی مربوط باید شرایط تولید را تسهیل کنندو  تولیدکننده نباید درگیر ساز و کار‌های دست و پاگیر بشود.

همچنین در جلسه مقرر شد، کمیته‌ای متشکل از نمایندگان استانداری، اداره کل استاندارد، سازمان غذا و دارو، انجمن صنایع غذایی و سازمان صمت به صورت دوره‌ای برگزار و مشکلات واحد‌ها احصا شود و برنامه‌ریزی لازم برای حل آن ها انجام گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار